ალკო-ჯი დაარსდა 2019 წელს, როგორც ალკოჰოლური სასმელების სადისტრიბუციო კომპანია.
2019 – 2025 წლებში თანმიმდევრულად შევძელით შეგვექმნა:
Amet minim mollit non deserunt ullamco est sit aliqua dolor do amet sint. Velit officia consequat duis enim velit mollit. Exercitation veniam consequat sunt nostrud amet.
- 2019 – 2025 წლებში თანმიმდევრულად შევძელით შეგვექმნა:
- პროფესიონელებისაგან შემდგარი გუნდი
- მოქნილი სადისტრიბუციო ქსელი და ლოგისტიკა
- დავნერგეთ თანამედროვე ბუღალტრული და სადისტრიბუციო პროგრამები
- კონკურენტული ასორტიმენტი ჩვენს პორტფელში
- Earn rewards on every order
- Hassle-free shopping experience in-store
- Click and collect or online
- Highest-quality drinks
mission and values
სადისტრიბუციო კომპანიის კონცეფცია
მიზანი / მისია
ჩვენი მიზანია – კლიენტებთან ურთიერთმომგებიანი გრძელვადიანი ურთიერთობების ჩამოყალიბება, პარტნიორობის საუკეთესო გამოცდილების ფორმირება. ასევე ბიზნესის ღირებულებათა ამ ჯაჭვში შემავალი ყველა რგოლის, ინტერესების დაკმაყოფილება.
ჩვენი მისიაა, კომპანია თავისი სრული აქტივით – ძირითადი საშუალებებით, ინფრასტრუქტურით, პროგრამული უზრუნველყოფით და პერსონალით ყოველთვის პასუხობდეს თანამედროვე გამოწვევებს.
სტრატეგია
კომპანიის გეგმისკენ მიზანმიმართული სვლა, როგორც მოკლევადიან ისე გრძელვადიან პერიოდში.
მუდმივად ვმუშაობთ გაუმჯობესებაზე, ინოვაციებისა და ბიზნეს ინიციატივების დანერგვის საშუალებით.
ალკო-ჯი წარმატება ნიშნავს ჩვენი თანამშრომლების მაქსიმალური ჩართულობით იმ ღირებულების შექმნას რასაც ქვია : ლოიალური პარტნიორობა ჩვენსა და ჩვენს კლიენტებს შორის.
სწრაფი და მორგებული გადაწყვეტილებები დაფუძნებული ბაზრის მონაცემების ანალიზზე, გვეხმარება უფრო პროდუქტიული ვიყოთ მომხმარებელთათვის.
პრინციპები
ვისმენთ, ვთანამშრომლობთ, სწრაფ უკუკავშირს ვაბრუნებთ, ვიღებთ კრიტიკას და ვმუშაობთ ხარვეზებისა აღმოსაფხვრელად, ყველა ჩართულ მხარესთან.
ვავლენთ ლოიალურ კლიენტებს, ვმუშაობთ ინდივიდუალურად, ვსწავლობთ კლიენტის საჭიროებებს.
ვთავაზობთ საუკეთესო კონკურენტულ თანამშრომლობის პირობებს.
ჩვენი შეცდომები, გვაძლევს დიდ გამოცდილებას რომ უკვე დღეს და მომავალში ვიყოთ უფრო ძლიერი და წარმატებული.
წარმატების ეფექტიანობა
კლიენტი ჩვენთვის მთავარია
დღევანდელ ცვალებად ბაზარს – სჭირდება ინდივიდუალური და ოპერატიული მიდგომა, კლიენტის მოთხოვნილებებზე მორგებული.
კომპანიის/ბიზნესის ზრდა
კონკურენტული გარემო, ქართული ბაზრის მრავალფეროვნება, კონიუნქტურა, სპეციფიკა მოგვმართავს, გამოვთქვათ სრული მზაობა ვითანამშრომლოთ ახალ ბრენდებთან, ვიმუშაოთ ჩვენ პარტნიორი ბრენდების მუდმივ განვითარებაზე.